Något alldeles extra

Ja nu sitter man här, efter en seg måndag.

Idag var det en seg dag, började med en engelsk gramatikföreläsning, inför nationella provet som är på onsdag, kommer allvarligt inte klara det. Kommer få IG (och säg inte att jag inte kommer det) för jag vet det, IG eller G-, kommer inte göra bättre ifrån mig än vanligt, och det bästa jag kan skriva är typ på G nivå.
Under dagen  så satt jag och Anna och hjälpte Sofie med hennes berättelse, sen fick jag inte så mycket mera gjort idag. Åkte hem med en tidigare buss, för Roxy inte kunde vara ensam längre.

Sen bar det av mot stan, till teatern, det roliga med idag var att Emelie och Dan kom (Dan gick i min förra grupp, han slutade och Emelie har hjälpt oss lite med våra pjäser)
Så de kom och tittade på oss, kul att träffa dem igen, det var ett tag sen.

Väl hemma blev det middag, hamburgare, gud va länge sen man åt det, eller en sån där "riktig" hamburgare, ingen macdonalshamburgare här inte :)

Imorgon har jag studiedag, Anna kommer hit vid 9 så blir det lite plugg och lite slapp, hoppas på att kunna fota lite utomhus, Anna får agera modell som vanligt ^^  Haha, men vi får se hur mycket plugg vi hinner med.
Juste: L.ation gick vidare i lärdags, de kom på andra plats, kul kul, så nu är de i finalen, om de vinner den får de åka till Tyskland, gud va roligt!!! :)
Nu ska jag gå och sussa, så sov gott på er!
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: Märy

Sv: Man får köpa biljetter, 70 spänn kostar det. Föreställningar är den 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25, 26 april 19.30 ^^

2008-04-15 @ 12:19:38
URL: http://twerds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0