Många saker samtidigt

Nationella prov, stadsbiblioteket, kyrkan och genrep, shit, det är mycket saker på en och samma dag i mitt liv.

Dagen började med en liten försovning, som inte fick hända, skulle ha nationella prov i engelska, uppsatsen, gick sämst, som jag sa att det skulle gå. Skrev knappt någonting, och gjorde väl typ alla fel man kan göra. Var riktigt nära på att bara skriva att jag inte kunde och sen vara klar, men med musiken i öronen så fick jag ner lite på pappret iallafall.
Sen vart det lite plugg, två matte föreläsningar, som var väldigt flummiga, eller iallafall första halvan, men men.
Efter skolan så åkte jag, Becca, Bille och Robin in till stadsbiblioteket, lämnade tillbaka böcker och lånade en bok åt Bille. Innan vi åkte till stadsbiblioteket så ville Robin och Becca sitta kvar på tunnelbanan och åka till Alvik, så ja, vad gör man inte? Så en liten tripp till Alvik och sen biblioteket.

Efter biblioteket bar det av mot kyrkan, var där en snabbis innan kören. På kören hade vi ett litet genrep inför lördagen, ska ju gå modevisning för second hand butiken, ska bli rätt kul, men fett läskigt. Haha vi får väl se hur det blir!
Var klar i kyrkan vid kl 21, så nu är jag rätt slut också, sängen som gäller.
Igår hade jag också migrän för första gången i mitt liv typ, och gud så hemskt det var, kunde ju knappt gå, det värsta var att jag var tvungen att cykla hem och gud va ont det gjorde, det var nästan outhärdigt!

Men god natt på er! Hoppas ni får en bra torsdag!
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Hihi, jag fick också ett på ögonlocket en gång.. Såg ut som Quasimodo xD

2008-04-17 @ 17:46:14
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Emelie

What?! fick ni lyssna på musik under nationella provet??

2008-04-17 @ 17:46:25
URL: http://torslan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0