Måndag igen då- kanske ingen har missat?

Måndag kväll, med ont i huvudet och min förskylning sitter fortfarande i...

Som sagt, så är förskylnigen kvar där långt inom  mig. Orkar knappt gå ner till bussen, typ halvvägs ner orkar jag inte mera. Är kraslig i halsen och har en hosta typ nerifrån tårna... Inge bra!

I fredags sov ju Amanda här, och i lördags åkte vi in till Farsta för att kolla lite saker, köpte en kortarmad hodtröja, svart med småblommor på, jätte söt, bilder kankse kommer senare ^^ (obsavera, kankse!) :)
Efter Farsta bar det av hem till mig igen och hämtade grejer, sen bar det av till Danderyd där lördagskvällen tog sin början och sitt slut, somnade ganska gott nere i soffan, sen tvingade jag upp Amanda till sängen för att fortsätta min skönhetssömn ^^

Söndagen blev det plugg, moppe för mig och biologi för Amanda, sen kom mamma och Roxy och Roxy och Cleo (Amandas hund) Lekte i typ 3 timmar (en valp ska inte leka så länge) och det fick vi svar på varför idag och igår kväll. Roxy var HELT slut!!! man kunde tappa saker, skrika, m.m. hon vaknade inte, Haha, inge bra tror jag! :)

Nu ska jag låta min säng få göra sitt jobb, är väldigt nöjd, för den har skött sitt jobb väldigt bra än så länge  ^^
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Märy

Åh stackars sjukis! Jag var i skolan till tio idag! Tio på kvällen! Weeey!
SV: Haha, I'm workin' on it ;)

2008-04-07 @ 23:44:07
URL: http://twerds.blogg.se
Postat av: Manda

Jaja, men e man inte trött så är man inte! Se till o sova ut på vardagarna so you keep it up at my paste!!
Lööve

2008-04-10 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0