Kväll med bästis

Sitter här med datorn iknät och bästisen bredvis, hon också med en dator iknät, haha jätte sociala, verkligen :)

Men vi disskuterade faktiskt att det var så skönt när man inte behöver vara yber social hela tiden :)
I veckan har det inte hänt något speciellt, vi har haft kurs inlämning, så alla 9:or har suttit med NO/TK arbetet hela veckan, in i sista minut. Hade ju också nationella prov i engelska, och ursch vad dåligt det gick. Eller det gick väl helt ok, men på läsförståelsen svarade jag inte på alla frågor, och på hörförståelsen hängde jag inte med hela tiden. Men men, kan ju inte sänka mig, och vet att jag inte kommer att höja mig, så strunt samma.
Efter skolan åkte jag och Anna till farsta centrum för att gå till farsta trafikskola. Jag skulle betala en moppekurs och få böckerna. Seg som jag är, är jag född i november, så har inte fixar kortet än, men nu jäklar, nu ska det bli av!

Så jag och bästisen har läst igenom lite böcker, lagat super gos mat och haft allmänt mys ^^

Igår var jag i kyrkan på tjejkväll, det var film som stod på schemat, det blev, efter mycket om och men, för evigt, och jag blev inte besviken. Grymt bra film. En askunge saga ungefär, kan själv tycka att askungen sagor kan bli lite tjatiga, det finns en, och den är den bästa. Men den här var inte för tjatig, den var jätte bra, jätte mysig! Kläderna är också helt underbara, gamla långa klänningar är någonting av det bästa jag vet, och bröllopsklänningar!

image61
Om ni inte sätt filmen: SE DEN!!! ^^

Nu ska vi titta på Numbers, soännande spännande!

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Den där filmen är så söööt!

2008-04-05 @ 10:13:29
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Sv: Det låter som en bra ide ^^

2008-04-05 @ 12:48:23
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0