Ja, halva veckan gått...

Ja, nu har halva veckan gått, och inte mycket har blivit gjort i skolan.

Nämligen så att vi ska ha en liten friendsföreställning i skolan imorgon- så har övat på den typ hela veckan, ska sjunga solo på Bridge over trubbled water (?) tillsammans med Sara (varsin vers) så har övat mycket på det. Så inte mycket arbete har blivit gjort i veckan, men men ska ta igen det... snart (lovar jag mig själv nu!!)

Veckan började inte bra heller, kankse därför jag varit trött och irreterad, nämligen så att två (TVÅ) bussar åkte ifrån (ja åkte IFRÅN) mig i måndags morgon. Det var inte så att jag kom typ 2 minuter efter bussen gått, utan jag sprang och var vid typ andra dörren, då åkte bussen (!!) och samma sak hända vid centrum. Så jag tror att det är busschafförenas fel att jag inte varit på tipp topp i veckan, eller vad tror ni?

Idag pratade jag iallafall med Johan om min engelska, gick väl bra, fick veta sakerna jag skulle öva på så ska plugga oregelbundna verb nu.
Gjorde också omprov i SO- MVG nivå. Kändes inte så bra, men tycker iallafall att jag svarade på frågan, jämfört med förra gången, då jag inte ens svarade på frågan. Men vi får se helt enkelt!  

Nu ska jag gå och koka te åt mig, Jenny och Jocke och göra fruktsallad! ^^
Puss (önska mig lycka till tills imorgon)

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Lycka till!
Sv: Bidde ingen väska :(

2008-04-10 @ 17:44:02
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Jaa, hon blev jätteglad :D

2008-04-11 @ 19:11:44
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0