Ingen fantasi!

Ska nu sätta mig och kolla på A beautiful mind, grymt bra film.

Idag har jag pluggat rätt bra, gjort 1 och ett halft stegtest i matte, och valt ut en dikt att analysera till engelskan, så ska fortsätta jobba med det så blir jag klar med det snart!

Hörde också på nyheterna att mannen har erkänt att han mördat Engla.
Det är helt sjukt, ska man inte ens kunna låta sitt barn leka ute kl 2 på dagen, för att barnet kanske blir mördad, det är ju helt sjukt!
Han har ju också erkänt mordet på en flicka i Falun 2000. Han har också innan varit dömd för ett sexualbrott, det är också helt sjukt, att han har fått ett ungkligt litet straff, och sen är på fri fot igen och är ute och dödar. Det ska inte vara så! Vad lever vi i för samhälle?

Nu har jag visat mina aggrationer lite, ni får ha det så bra! Nu ska jag konsentrera mig på filmen.
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Märy

Åh, jag vill också se filmen.
Jaa, usch det är så hemst! Varför liksom? Varför?

2008-04-14 @ 10:50:25
URL: http://twerds.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Jaa, det är så hemskt :(

2008-04-14 @ 11:00:49
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0