Här ska rubriken vara, men min hjärna fungerar inte

Sitter nu här, efter att ha sätt det sista avsnittet ever av Anna Pihl :)

Helgen har varit väldigt bra för min del. På lördagen gick jag ju modevisning, som var jättekul, sen var jag ju hemma hos Anna men lite folk. Först tjejmiddag med killar lite senare. Det var trevligt att träffa lite nytt folk, alltid lika kul! Tårtan för övrigt blev sjukt god! ^^

Igår vaknade jag först av väckarklockan, sen av Farmor som ringde, och sist av Roxy som hoppade upp i sängen. Tillslut gick jag upp och åkte till Farmor och Farfar, där kusinen och faster fanns. Efter en god lunch, bar det av in mot stan, till tekniska museet. Det måste ju vara ett av det roligaste museet som finns, haha jag och kusinen min hade väldigt kul i lekrummen! ^^
Sen åkte vi till djurgårdsbron och gick hela strandvägen upp mot dramaten, en glass på macdonals innan vi mötte bror inne i stan och sen åkte hem. Var hemm vid kvart i 6, kollade bussen och fick veta att bussen gick 7 minuter efter jag kommit hem, så det var bara att plocka ihop sakerna och springa ner till bussen igen, skulle ju åka till Tibble och se på Fame.
Kom lite efter Josse och Greta så satte mig ungefär högst upp första akten, sen träffade jag de andra i pausen. Marie var jätte duktig, och passade väldigt bra i rosa, haha. Alla var jätte duktiga, det var sjukt bra!! Vill verkligen komma in där! Enligt gymnasieintagning.se så är jag 3 poäng ifrån den sista antagna, så hoppas!!! Musikalen slutade vid halv 11, ringde då Niklas, som skulle vara där då, men han hade inte åkt än, så fick sitta där en halv timme, innan jag var tvungen att gå. Men då hade Niklas kört fel, så skulle dröja yttligare en halv timme. Fick lite smått panik, eftersom jag var helt ensam vid Täby centrum, som inte är så trevligt på kvällen. Var helt själv, utan mobil, för batterierna hade dött. Gick då till macdonals, för det var städpersonal kvar där. Men de VÄGRADE att öppna, även fast jag tecknade väldigt bra att jag behövde prata, för jag behövde låna en telefon, för jag visste att Niklas skulle vara orolig, men de vägrade att öppna. Vad tror de, att en 15-åring tjej ska lura dem och sno alla pengar med något vapen, eller vad? :)
Tillslut kom Niklas, så det var jätte bra, men fick lite panik där ett tag, usch!

Men det var riktigt trevligt att få träffa Marie och Josse igen, det var ett tag sen, vi måste bli bättre på det där, eller vad säger ni? :)

Idag i skolan fick jag rätt mycket gjort faktisk, så det känns bra! Sen hämtade mamma mig och vi åkte till masten, till second hand butiken jag gick modevisning för, för de sålde ut kläderna. Synd bara för att skorna jag gick i och gärna ville ha, var borta, de skulle inte kosta så mycket, och ville verkligen ha de, röda pumps av nåt slag, men tyvärr var de borta, slut. Ville också ha en kofta som jag gick i, men fick inte för mamma, även fast den bara kostade 100 kr, ska åka dit när jag får mina pengar, om den är kvar, ska jag nog köpa den! Det var kul att vara där, för väldigt många kom fram och bara: gud så duktiga ni var, och det är ju alltid kul att höra! ^^ :)

Sen var det teater, snart uppvisning, den 11 maj, kom dig!!! :) (panik, kan verkligen inte mina repliker) Men men!
Nu ska jag kolla på Andra Avenyn...
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Azra

haha ja du, vad skulle du tro? jag är 94 och går i 7:an i grupp susanne.

2008-04-22 @ 21:25:54
URL: http://azriiic.blogg.se
Postat av: Linda

malin :) vart ligger second hand affären som du snackar om?

2008-04-24 @ 19:40:31
URL: http://saltali.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Skansen är myys ^^

2008-05-06 @ 19:02:51
URL: http://josfin.blogg.se/
Postat av: Filimompomflickan

åh, jag gick också på teater förut (vår teater) - saknar det jättemycket!



2008-05-07 @ 07:21:29
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se/
Postat av: -> JOSFIN

Jaa, de var så duktiga :) Är musikallinjen ditt förstahandsval?

2008-05-07 @ 20:29:53
URL: http://josfin.blogg.se/
Postat av: Filimompomflickan

ahaah. åh jag saknar det verkligen, vill börja igen i höst!

2008-05-07 @ 22:47:47
URL: http://accordingtoblackie.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !

Ha en bra dag :)

Kram

2008-05-08 @ 09:03:38
URL: http://www.jessi.se
Postat av: -> JOSFIN

Tack :D

2008-05-08 @ 14:25:15
URL: http://josfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0