En efterlängtad helg

En efterlängtad helg är nu här!!

Igår hade vi ju Friendsföreställning hela dagen, fyra stycken, en för varje årskurs. Gick helt ok att sjunga, förutom på första då halsen spökade, men fick mycket beröm som alltid är kul!! ^^
Tror faktiskt att föreställningen gav effekt hos vissa, många kom fram i efterhand och sa att det var jätte bra, att man verkligen förstår sig på (eller hur jag ska uttrycka det) och nej, det var inte bara lärare ( :) ) Berömm till alla UNDERBARA friendsare (!!) Ni (vi) är BÄST ^^ :)

Ni som såg föreställningen igår, vad tyckte ni? :)

Fick också veta svaret från omprovet igår, fick ett VG (som är bra för att vara mig i SO) men skulle satsa mot MVG, han trodde typ jag skulle klara det, så det känns bra!
Efter skolan och efter en liten tupplur på soffan så åkte jag och syster iväg till masten, till pingskyrkans second hand butik. Vi ska nämligen gå modevisning för dem i centrum (Gosch vad läskigt) var iallafall där och provade kläder, och det var ju inte så fina kläder (om man får säga så) alltså det är 60/70 tals kläder, så det är ju inte kläder man tar på sig frivilligt. Men det blir nog bra.

Idag var jag först i skolan, kom igång riktigt bra med matten, ska göra stegtestet snart tänkte jag. Vi hade också ett första möte med balkomiten (?) så vi satt och funderade lite på hur det ska se ut, program osv, det kommer nog bli riktigt bra tror jag. Balen kommer vara på Tyresöslott "vad är inte en bal på slottet" :)
Sen bar det av på hundkurs, första gången, utan hund. Haha känns lite konstigt att man måste skaffa hundvakt när man ska på hundkurs. Kursen var väl bra, hon pratade mest idag, inte så nödvändigt enligt mig, lärde mig inte så mycket, och kan ju säga att människorna var lite speciella. Nu ska ni inte tro att jag har så mycket fördomar, men ett första intryck får man ju alltid, kanske ändrar mig ^^ :)
Ikväll blir det väl en hemmakväll, men känner inte för det. Vill göra något, vet bara inte vad.

Ska upp tidigt imorgon också, ska på ledarutbildning hela dagen sen blir med middag i stan med familjen, pappa kommer ner i helgen för att vi ska kolla på en musiktävling imorgon. Min "bror" och Jocke (som är  syrrans pojkvän) har ett band L.ation (klicka på länken så får ni höra ett smakprov) grymt bra. De ska vara med i semifinal på en jättestor tävling, så vi får se hur det går! :)

Nu ska jag börja laga lite mat tänkte jag, så ni får ha en trevlig fredagkväll!
Pusss

/ M

Kommentarer
Postat av: Petra

Du var jätteduktig Malin! :)

2008-04-11 @ 21:58:23
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Vad roligt med bal! :D

2008-04-12 @ 09:57:47
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0