Behöver mera sömn

Sitter nu här, är allmänt trött och irreterad, tänkte mig själv att jag skulle sova lite nu, men icke sa nicke, ska iväg snart igen...

Idag hände inget speciellt i skolan, efter skolan stannade jag och Sofie kvar, hon hade PH- samtal och jag satt och skrev min kompletering till SO- så får hoppas den hamnar på MVG, men tror inte det.
Sen stannade vi kvar lite till, redovisade steg 26 i matte för Per, och jag är godkänd ^^ Han sa att om jag skrev lika snygga uträkningar som jag gjort på stegtestet på nationella provet skulle det bara ramla in VG poäng, hihi, blev riktigt glad, så ska verkligen försöka nu! Gjorde också halva stegtestet 27 i matte, så ska redovisa det nästa vecka. Tror också jag blev godkänd på steg 26 i enelska idag.
Det slutade med att jag tog bussen hem 20 i 4, två timmar efter vi hade slutat, haha, men jag fick mycket gjort, så är väldigt glad över att jag stannade.

Nu ska jag snart iväg till centrum, vi ska ha ett litet genrep inför morgondagens modevisning, sen ska jag iväg till tyresö kyrka på någon middag med ungdommarna som slutar kl 24, sen ska jag hem och sätta upp hela håret i paperjotter (?) så kommer typ somna vid 2. Sen ska jag upp kl halv 8 igen. Haha inte mycket sömn här inte.

Imorgon efter modevisningen ska jag hem och baka tårta för på kvällen ska jag hem till Anna, ska bli trevligt.
På söndag har jag inga planer, hörde av Marie att Josse och Anna skulle gå på Fame då (som Marie är med i) så ska kankse flörta in mig att gå med dem ^^ Vi får se :)
Nu måste jag gå, ska fixa lite saker innan jag drar iväg, men vill sova!!!
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: -> JOSFIN

Gympan gick faktiskt bättre än jag trodde :)
Ang. Fame så ska jag gå med en annan kompis eftersom Anna typ ska till Norge.. Men vi kan säkert ses där :)

2008-04-18 @ 19:01:08
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: -> JOSFIN

Jaa, det var ju längesen nu :)

2008-04-19 @ 10:49:25
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Azra

Hej s¨g din blogg på en annan tjejs sida :) Förresten går du på kunskap? Ha en bra dag

2008-04-20 @ 17:06:37
URL: http://azriiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0