Veckan i allmänt

Hej på er allaaaa läsare! :)

Måste bara säga att höstlov är så grymt härligt!!! det måste ni ju hålla med mig om!? :P Har faktiskt inte gjort nåt speciellt under lovet, vart med madde och sandra och vart i skolan och sådär :) har vart väldigt skönt, imorgon ska jag in med mamma till stan, ska köpa presenter till min syrra som fyller år på lördag :) och så på lördag ska till pappa, ska bli lite trevligt faktiskt, Fredrik skulle kanske komma upp och så  är Dick, Marie och Ella där :) och så självklart deras kisse misse :)

Idag har jag bara vart hemma, lite ångest faktiskt, eftersom det var så fint väder! åkte iväg vid halv 7 till  kören, ska vara "gäster" till en ny konsert i pingskyrkan: föresten: kolla in youtube.com och sök på "MC goes in churche" det var vårt intro till konserten :D

Nu ska jag sätta på en film och mysa lite med min lilla kisse!
Puss på er och ha ett bra höstlov!! :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0