Torsdag

Hej på er! saknat mitt skrivande? (eller inte, jag förstår) :)

Idag var det torsdag, ingen idrott idag som var väldigt skönt, för då kunde man ju faktsikt jobba med kursen, som behövs!

Dagen började med att jag tittade igenom typ alla album i ipoden och hittade gyllene tider albumet, så dagen började på ett bra sätt, med en hel halv timme på vägen till skolan lyssna på gyllene tider, bättre än så blir det ju inte! :)

Väl i skolan, hade vi friends planering, ska ha friends/elevråds dag typ snart :) sen var det kurs arbete som gällde hela dagen! kom faktiskt igång med anlaysen, men ska vara inne i morgon, och imorgon ska jag också ha HLR (hjärt och lugnräddning) hela dagen, så hinner inte plugga nånting imorgon, så måste vara klart idag!

Nej, nu ska jag gå och plugga! Vi kanske hörs senare! :) (ni längtar redan va? ) :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0