Torsdag

Hej pa er, vill ursäkta mig om att inte mitt a med en prick ovan fungerar, sa blir ett vanligt a istället. (bara sa ni vet :) ) Idag var det idrott i skolan, kondition, sprang 3 km, stolt ^^ Letade efter en kompis som ville aka in till stan med mig hela dagen, men alla skulle hem och plugga, och nu sitter man själv här och försöker jobba med kursen, som är skit jobbig!

Imorgon är det dags, kryssning med familjen pa pappas sida, ska bli grymt roligt! sen pa lördag blir det konsert i kyrkan med kören! Kl: 20.00, vid kyrkan vid brandstationen i tyresö om nagon inte har nagot annat att göra :) Kommer bli jäkligt bra!

Nu maste jag plugga kurs! vi hörs!
Puss pa er!

/M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0