Tjejmiddag

Hej på er!

Är nu hemma hos mig och har tjejemiddag, jätte kul att träffa alla som man inte sett på jätte länge, eftersom alla har flytt till olika gymnasium.... känner att jag inte hänger med så bra om vad som händer mina kompisar... fick veta i veckan att fiia har skaffat en kille, som hon haft i typ 2 veckor :) fick också veta att jessica har opererat foten igår :O :O Jag hänger inte med!!!! :) lite synd faktiskt, så mina kära kompisar: informera mig mera om era liv, vill veta!!!! :)

Idag i skolan lämnade jag in kursen ^^ :) hoppas på VG, men vi får se :)

Hade HLR hela dan... skit jobbigt... fick verkligen panik och blev jätte yr :)

Men nu ska jag umgås med mina tjejer!!! (fast önskar att jessica kunde komma! vi saknar dig!!)

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0