Höstlov

Änkligen höstlov! :)

Nackdelen med att gå i kunskapsskolan är att man typ aldrig är ledig! Under loven måste man ändå plugga, det är lite synd faktiskt :(   
Så det här lovet för mig kommer va en pluggvecka, fast hemma. på tisdag ska jag faktiskt till skolan och göra projektprov steg 25... visst är jag duktig! :)

Men det ska bli väldigt skönt att slippa skolan i en vecka, känner verkligen att jag är jätte stressad, så ska bli skönt att koppla av lite :)

Hade ju tjejmiddag igår, väldigt väldigt trevligt... tack tjejer! :) i början var vi 6 st men 3 st åkte hem påkvällen och Fiia på morgonen :)

Nu tittar jag på heroes maraton, så ska konsetrera mig lite, så jag hänger med :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0