Vanlig måndag

Ja, idag var det måndag igen då :)

Idag har det inte hänt något speciellt i skolan presic, åkte på teatern efter skolan, övade vårat julspel vi ska ha i dec. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Täby på öppet hus till Tibble gymnasie, verkar vekligen jätte bra :) och för att skryta lite tror jag att jag har en chans att komma in :) Om jag väljer att gå teaterlinje, vill jag absolut välja Tibble, nackdelen är att den ligger i Täby. men vi får se :) det var iallafall roligt att kolla, träffade Marie som går där, det var riktigt roligt, har inte träffat henne på väldigt länge :)

Jag kom hem och nu sitter jag här, ska gå och sussa och läsa ondskan, och han som spelar Erik i filmen, andreas eller vad han heter, har gått på Tibble  :) (bara så ni vet) :P
PS. Jag har namnsdag idag, Grattis alla Elisabetor :)
Puss på er!

/ ;M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0