Va ska man välja?

Hej på er! :)

Idag har vart en ganska dålig dag faktiskt :/
Det var simning på skolan, kunde inte vara med på livräddningen så simmade tolv längder istället ^^ :)

Efter skolan var jag på gymnasium mässa, det var väldigt jobbigt, så jäkla många olika skolor, vet inte vad jag ska välja: media eller teater inrikning får det bli iallafall :P Ska dit på lördag igen med mamma, får se om det går bättre då... var inte så fokuserad idag känner jag  :)
Men fick ju träffa Emelie igen, som jag inte träffat på rätt länge  :) så det var trevligt, även fast hon mest var trött och grinig (hon hade stått på mässan i 6 timmar) :) s jag förstår dig gumman  <3 :)

Nu ska ja ta och ringa min bästis, har inte prata med henne på hela en och en halv dag ^^ :)
Puss på er!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0