Stressad!

Idag är det tisdag, för er som inte visste det :) imorgon är det onsdag och sen är det torsdag och sen fredag=HELG :)

Idag har det inte hänt något speciellt, jag har varit i skolan som vanligt. Sen pluggade jag med tekniken. Jag gjorde skissen till mitt och Sofies reningsverk, det kan bli bra tror jag :) Sen bakade jag kladdkakasmet som jag och systern delade på, tröståt lite :)
Nu ska jag titta på DH som börjar snart :)

Det är grymt mycket i skolan just nu, den här veckan och nästa och fram till lovet i princip :) Ska vara klar med reningsverket och skriva en teknik rapport som ska vara klar på fredag, jag har inte börjat, förutom att jag har gjort skissen. Sen ska jag vara klar med bilden nästa fredag, och det har jag inte heller börjat med. Sen ska väl kursen vara klar nångång också, plus att jag har jätte mycket att göra i ämnerna också, är väldigt stressad med andra ord :S 
Nu ska jag kolla på DH, sen ska jag sussa :)

Idag börjar nedräkningen: bara 7 dagar kvar till jag fyller år :)
Puss på er!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0