Söndags ångest

Nu är det söndag igen!


Söndagar är faktiskt väldigt härliga, det är en riktigt slappa dag. Det är sån dag man ligger i soffan och tittar på repriser hela dagen :) fast idag lyckades jag faktiskt kravla mig upp ur sängen, göra i ordning mig och så skulle man iväg och äta brunch med familjen :) väldigt trevligt.


Helgen i sig har varit väldigt bra. Fredagen började med att jag träffade bästisen i stan. Köpte en tröja på gina och gråa strumpbyxor :) Sen på kvällen var vi bjudna på middag hos Benny och Karin med Johan och Petra, trevligt, trevligt. Vi planerade nyårsafton, så vi kanske ska fira nyår i Spanien med Johan och Petra, skulle vara sjukt roligt  :P


På lördagen var jag på Boda borg hela dan med kyrkan, väldigt rolig: i år med :)

Sen kom bästisen till Tyresö, vi köpte pizza och handlade godis och läsk. När vi kom hem såg vi att mamma också hade köpt godis och läsk, så vi frossade ordentligt igår :) Jag somnade på soffan efter typ lite mindre en halva filmen, så var inte så social, men hoppas du förlåter mig :)


Idag efter brunchen har jag tittat lite på tv, och pluggat engelska, har haft min engelska expert med mig genom msn, så det gick rätt bra :)

Nu ska städa mitt rum och sen gå och sussa, imorgon ska jag till doktorn :/ har konstiga exem på armen, så ska kolla upp dom , kanske ska kolla om jag är allergisk mot nåt, och då måste man typ ta jätte många sprutor :S kommer att dö!! :/


Pussar på er! Och glöm inte att gratta era pappor idag  :)

  

/ M


Kommentarer
Postat av: Amanda

klart jag förlåter dig, gumms

2007-11-11 @ 23:15:06
Postat av: Malin

Bra ^^ :D

2007-11-12 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0