Slut!

Hej på er!

Idag är det söndag (som ni säkert vet) :) och självklart har man söndagsågest! och idag är det riktigt söndagångest, det är inte bara helgen som är slut utan hela lovet!!! det är hemskt! känner verkligen att jag behöver en vecka till! inte bara för utvilans skull utan för att komma ikapp med plugget!  men vi får se hur det går :)

Helgen började med att i fredags besökte jag och mamma några kompisar som nyss fått barn (eller 2 månader sen) :) och den lilla tösen Linn har en så sjukt söt storebror! så det var trevligt, sen åkte vi hem och bakade tårta, och marchmellowsklubbor (dom blev sjukt goda) :) sen fick vi ju gäster, och amanda kom!!! (TACK) :) och så fick man ju träffa Sandra igen, det var väldigt trevligt (det blir inte så ofta längre, bra att du kommer på alla födelsedagar, så man inte mister kontakten helt!)

På lördagen fick man gå upp kl halv 10 och upptäckte snö! :O då blev man lite halv chokad :) sen fick man sjunga för systerystern! (hon fyllde ju år) sen var det pappa som gällde, så fick skjuts till tåget och spenderade 2 timmar på tåg med att plugga, kände mig jätte duktig! ^^ :) När man kom upp till avesta där snön också hade kommit så var ju hela tjocka släkten där, och så fick man träffa en till sötunge som snart är 1 år, hon är också sjukt söt! klotrunda bruna ögon och jätte tjocka kinder! :)

Idag var det dags för en långpromenad i skogen med hundarna, det var väldigt trevligt :P sen var det bara att sätta sig i bilen med dennis och lina och åka hem, väl hemma sitter jag lite och bloggar, ska börja titta på sandor/ida snart :D sen är det sussa dags som gäller! :)
Ha det bra och deppa inte ihop för mycket (som jag) för att skolan börjar imorgon :)
Puss på er!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0