Så var den måndagen över

Så var den måndagen över.

Nu var första måndagen efter lovet över, det var inte så dumt, pluggade rätt bra idag, med svenskan, känns bra :) Fast måste ju säga att det hemskt att va tillbaka, blir bara frustrerad, arg, trött, ledsen av skolan, ingeting är bra!

Tittade på film i skolan , med friends, filmen var skit jobbig, man fick bara ont i huvudet! :) Sen fick man stressa hem, hann vara hemma i hela 5 min innan man skulle dra till bussen igen, skulle till teatern. Vi ska spela sheakspears, det ska bli lite halvkul :/ men men :)

Det blev ett kort inlägg, men orkar inte just nu! ska titta lite på tv och sen sussa, kanske känner mig piggare imorgon, får hoppas!

Om nån kan hjälpa mig med min design, vill jag byta, skulle jag bli jätte glad om nån ville hjälpa mig! :)
Pussar

/ M


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kan hjälpa dig :)

2007-11-06 @ 15:30:35
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Malin

Jippi!!! :)

2007-11-07 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0