Onsdag: redan!

Ja, nu var det onsdag igen då, skit va snabbt tiden går :)

Dagen i sig har inte varit så speciell, har mest suttit och pratat i ett litet rum med Sofia, Emelie och Lollo och hjälpt Sofia med sin berättelse på steg 25 :) Själv har jag skrivit några sidor på min berättelse :)

När jag kom hem så satte jag mig och började titta på one three hill, väldigt bra pogram måste jag säga :)

Sitter nu och känner doften av maten som mamma står och lagar bredvid mig ^^ :) ris och kyckling.. mmm.... ^^ :)

Ska snart iväg på kören och öva inför konserten vi ska delta i på lördag :) Sen blir det hem som gäller och titta på Greys... :) Dubbelavsnitt fick jag höra om i skolan, det ska bli trevligt... bara att engekligen måste jag sova tidigt ^^ :) men det får bli någon annan gång  :)

Nu ska flytta mig ett steg åt höger och äta :)
Puss på er!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0