Nu får John Blund ta över

Ja och nu sitter man här igen och skriver ett litet blogg inlägg, visst blir ni glada? :)

Idag har inte hänt något särskilt :) Jag var i skolan som vanligt :) Sen efter skolan så åkte man hem och vände, skulle åka till teatern, vi övade julspelet och lite på Shekspear, julspelet är inte så kul och inte Shekspears heller, så... men roligt att träffa alla gulliga människor som går i min grupp :)

När jag kom hem så var det dags att titta på tv och äta sen var man tvungen att skriva teknikrapporten på datorn, ska redovisa reningsverket imorgon, men vi får se hur det går för vårt har ju gått sönder, så vi får typ hålla upp alla delar :) men men... Nu ska jag städa tills imorgon och sen sussa :)

Imorgon fyller jag år (gud, ja e helt sprallig ) :) imorgon går fjortisen som finns i mig ut ur mig, så imorgon bitte så vaknar jag som en mognare människa som inte är fjortis längre WIIIE!! :) haha :)
Dags för att låta John Blund ta hand om mig nu :)
Puss på er!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0