Ja du....vad ska rubriken vara?

                            

Måndag igen då! :)

Ja, vad ska man säga om idag då? vart en rätt halv bra dag :) Den började med 2 svenska pass på rad och sen lunch och sen ett matte pass, så har haft 3 olika pass idag, väldigt jobbig när man inte är van vid det. Började enkligen skriva på min berättelse på steg  25 i Svenska, den handlarom en mamma som blir misshandlat av sin man, och hon och hennes dotter rymmer och han kommer efter dom m.m. tror det kan bli rätt bra faktiskt  :)

Var inte hos doktorn idag, ska dit imorgon istället, men farmor och kusinen min :) Min kusin är här hela veckan, han är 3 år och så grymt söt ^^ :) så ska spendera mycket tid med honom i veckan :)
image3
Kusinen min <3 :)

Imorgon ska vi ha typ friend/elevråds dag i skolan, det går ut på att man är indelad i grupper oh går runt och gör olika stationer hela dagen, och så kollar man på film. Jag och Emelie och Ida som är friendsare, ska dokumentera hela dagen, så vi ska gå runt och fota alla hela dagen  :P

Nu ska jag kolla lite på fotbollsgalan och sen ska sussa, ska vara i skolan kl 8 imorgon :S :)
Puss på er!

/ M

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0