I skolan

Sitter nu i skolan och pluggar

Det händer inte ofta, men idag är en av dem dagarna, när jag stannar kvar i skolan för att plugga, har inte pluggat så bra i veckan så känner att jag måste plugga lite nu så jag kan ta ledigt i två dagar :) en andledningen att jag sitter kvar är att jag väntar på mamma, hon ska komma och hämta mig så jag slipper vänta en halv timme i centrum :)

Ikväll ska vi till Sollentuna, vi ska hem till Peter och äta middag och titta på Idol (antar jag, hoppas jag) :) Sen imorgon ska jag på ledarutbildning i kyrkan, kl 10-15 :O sen blir det pappa som gäller. Ska bli skönt att komma upp till Avesta tycker jag, det är så lungt och skänt där uppe, man kan verkligen koppla av och det känns som jag behöver det just nu :)

Nu ska jag utnyttja tiden här i skolan med att plugga, det är så lungt och skönt, bara typ 5 elever kvar här, sådet är verkligen lungt :)
Kanske bloggar mera senare :)
4 dagar :)
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Jag stannar också i skolan ibland för att plugga, på något sätt får jag alltid mer gjort då än hemma.. :)
Hoppas allt är bra med dig sötis!
Puss

2007-11-24 @ 21:48:14
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, det är verkligen så, i skolan finns det ingen tv som man tjuvkikar på ibland :)

2007-11-25 @ 13:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0