Hetsig lördag

Sitter nu hemma, kom presic hem från kyrkan, där det var väldigt roligt :P

När
vi kom till kyrkan, fick vi lära oss 2 nya låtar som vi skulle sjunga refrängerna på :D men det gick väldigt bra ändå :)
Sen efter vi hade pyntat borden lite och fixat fika till kvällen bar det av till Lilla Italien, som har väldigt god mat, där vi åt en delikat lunch/middag :P

Träffade bästisen där och sen gick vi alla (5 st) till statiol och köpte lördagsgodis som vi slogs om på vägen. När vi kom tillbaka till kyrkan så tog vi fram allas nessesärer som vi "delade" på, och piffade till oss lite. Efter att ha lyssnat på Viccan och Gunnar en liten stund så var det dags att själva ställa sig scenen, harkla oss och sen sjunga med sin vackra glara röst :)

Nu sitter jag här hemma igen, och presic ätit middag (23.00 :O) och ska väl snart sussa, eller jag tror inte amanda vill det, men jag känner att jag John Blund tränger sig in i mina ögon snart :P men ska verkligen försöka hålla mig vaken :)

Nu ska jag umgås med bästisen min, en hel vecka sen vi sågs :)
Pussar!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0