GRATTTIS, TACK

Vill bara börja med att säga GRATTIS SOFIE!!! <33 :) Hon fyller hela 15 år idag  :)  Besök gärna hennes blogg (vfiie.blogg.se)

Och så vill jag säga TACK till Sofia, för att hon fixat min blogg design :) TACK <3 :)
Haha, det låter typ som jag vunnit ett pris och ska tacka min familj och mina vänner :P

Idag har jag vart i skolan först, så vid lunch åkte jag med pappsen min till MC donken och åt lunch med honom där :) Han åkte ner till Stockholm idag och hälsade på, så det gäller att passa på :)

Nu sitter jag här hemma, ska göra iordning mig nu, ska på Singing in the rain ikväll med systern och fastern min :) ska bli väligt trevligt faktiskt :P

Ska gå nu, vi hörs :)
Pussisar och GRATTIS Fiie <3 :)


/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0