Crazy night, japp det var det!

En riktigt Crazy night blev det igår! :)

Jag åkte till Tyresö C med Lollo, Sofia och Anna. Det var trevligt trevligt! :)
Men skit vilka människor det finns, det var som 100 pansionärer (inget illa menat) som alla skulle in samtidigt :) Har ni aldrig varit med om att man står först i kön nånstans och så har en pansionär kommit och trängt sig :) Jag var med om det, jag och mammsen skulle till apoteket i fjällen, så vi var där nån minut innan det öppnade, så vi stod först i kön. och så när gallret gick upp kom det en pansionär och trängde sig före och kröp under gallret och tröck på knappen :D Så var det igår på crazy night, fast det var små tjejer i 12 års åldern som verkligen kröp under gallret till H&M :) och nästan det värsta var ju när jag och Sofia skulle gå igenom godiset på ICA för att leta efter Lollo och Anna, vi blev nermosade av en 10 åring typ :) det var värsta tävlingan om godiset, och när man ser det, blir man verkligen INTE sugen på godis :)


Men iallafall, jag gick iallafall hem med en påse från "Tygproffset" :) och i den påsen fanns det lila garn och stickor, Jag ska börja sticka en lila halsduk! :) Tycker det är så mysigt med stickat nu när vintern kommer :) och halva nöjet är ju att sticka det själv, eller hur Sofia :) så när man kom hem så började man direkt, det gå väl sådär bra, men jag återkommer med resultatet :P

Idag är man sjuk igen, så det blev ingen skola för min del. Men det värsta är att jag måste åka in till stan idag, måste fixa lite grejer tills imorgon och med skolan :) Imorgon är det dags Coktail middag!!! det ska det bli! ska bli så kul! :) så måste in och köpa lite saker så jag blir väldigt fin :P

Nu måste jag försöka plugga! :)
Puss på er!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0