28/11

Ja nu sitter man här igen, på sängkansten och ska skriva ett snabbt inlägg innan John Blund kommer.

Dagen, vad ska man säga om den? den var trevligt, bara att jag blev riktigt förskyld igår ikväll, och det blev bara värre imorse. Har vart förskyld typ ett halvår, men nu blev jag dit "på riktigt": ) Och sofia var sjuk idag, typ magsjuk eller nåt, stackarn!! Krya på dig, och hoppas du blir frisk tills i helgen!

Dagen började med att vi tog en tripp till cafeterian, Lollo skulle äta frukost. Sen gick dagen förbi med en hastigt fart, och det kännds som jag inte gjort ett piss, men jag disskuterade begreppen väldigt bra med Sofie, och så hade vi prov, SO, det var ett prov om ekonomiska begrepp typ, man skulle ringa in en- två rätta svar. Rätt enkelt :D

Efter skolan stannade jag kvar och redovisade steg 20 i engelska för Johan, VG :D WOOHOO förstå hur glad jag blev, han tyckte min text var riktigt bra sa han ^^ :D (ja vet, jag skryter) :) Och så fick jag varm choklad från kaffemaskinen av Johan (gratis) för att hah var sugen på kaffe. Det är en possitiv sak att redovisa efter skolan för snälla lärare, dom ger en saker! :D

Sen blev jag hämtad av mammsen min och blev skjutsad till kyrkan, var på tjejgrupp och sen var det kör :D övade till jul"konserten" :D Sen kom man hem, fixa med ipoden, laddade över musik och lite fina bilder  :D  Sen var det sesångsavslutning på Greys :( var lite halv bra avsnitt tycker jag :)

Nu ska jag låta John Blund komma till mig God NAtt!!! :)
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0