22/11

Ja nu sitter man här igen då, framför datorn och tittar lite på tv.

Idag var det teknikbygge som stod på spel, Jag och Sofie byggde klart vårat reningsverk, det blev fett snyggt, men vet inte om det funkar än, men ska testa det imorgon, nu ska jag bara skriva en teknik rapport också :P Sen efter man fått väldigt mycket lim på fingrarna från limpistolen så var det dags att plocka ihop vårat pick och pack och gå till bussen, som skulle ta oss till idrotten, idag var det Rackethallen som stod på listan igen.
Jag och Sofie träffade Malin på bussen, det var lite trevligt tycker jag, länge sen man sågs (eller på gymnasiemässan kom jag på) :)

Många vinster och förluster senare var man på bussen med Sofie och Mia och skulle hem, och nu sitter man här igen.

Ska nu försöka börja med bilden, skriva på min berättelse i Svenskan och sen försöka börja på teknik rapporten, det jag vill säga är att jag måste gå, men jag kanske bloggar lite senare.
Puss Puss
5 dagar kvar :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0