15 år idag!!

Fjortisen är borta!!! :) WIIIE :D

Idag fyller jag år! äntilken, efter att ha väntat 365 dagar var det äntligen dags igen!!! :D
Ja, vad ska man säga om idag... dagen har varit bra!! man fyller ju år som sagt, så det är alltid bra!! :) Var i skolan och redovisade tekniken, reningsverket fungerade :D Jag och Sofie är fett grymma :P Sen var det någon NO show, det var rätt coolt, typ vätskor och sånt som var 170 minus grader! fatta va kallt!!!!! :O

I eftermiddags blev det en stund i cafeterian, jag och sofia var helt galna, vi hade inga pengar så vi tog lite här och där, och tillslut fick vi en halv kokosboll var och en halv kaka var och så delade vi på en skit (!!) äklig moccachino :)
Efter skolan följde jag med Sofia, hon skulle städa deras solarium, sen åkte vi hem till mig och bakade tårta, den blev skit god Sofia (hon hann aldrig smaka den) ;)

Sen efter att nästan allt var klart plingade det på dörren och det var dags att börja öppna paket! :)
Jag fick av familjen pjymasbyxor (skitsnygga) med matchande dundofflor, HP boken, pandorabaljoker, jeans och lite sånt :) och utav vänner fick jag ett till pandora armband och, perfym och bodylotion, pandorabaljoker, morgonrock och duntofflor, och böker och lite sånt :P och utav bästisen fick jag en receptring! så jäkla cool, de är en silver ring där det står ett recept ingraverat, ett repect på kladdkaka :P coolt va?! :D
Dagens överraskning var att pappa hälsade på mig i skolan, det trodde jag aldrig, och en annan sak jag inte trodde var att jag skulle få en ipod, men det fick jag, jag fick en ipod :P Fatta hur glad jag blev, sen var resten av dagen väldigt bra, skröt om min ipod hela dagen typ :D

Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, även fast jag inte vill :P men men
Godnatt på er!!
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååhh, värsta födelsedagen ju =)
jag tror jag kan komma på lördag :P
vilka är det som kmr?

2007-11-28 @ 09:18:48
URL: http://jess1ca.blogg.se
Postat av: Malin

Japp, värsta födelsedagen ^^ :P
Jaa!! det är Sofia E, Fiie, Lollo, Amanda, Jenny (kankse) och lite sånt och Fiia kanske :D men ring mig nån dag när du vet :D

2007-11-28 @ 15:15:58
Postat av: Jessica

vilka är lollo o amanda? (A)

2007-11-28 @ 17:40:12
URL: http://jess1ca.blogg.se
Postat av: Malin

Lollo är en tjej i KS och amanda är min kompis, du vet hon som bodde i USA :D

2007-11-28 @ 19:50:14
Postat av: Jessica

aha okej, Lollo vem i ks? :S

2007-11-29 @ 11:35:28
URL: http://jess1ca.blogg.se
Postat av: Malin

Du får väl se på lördag om du kommer!!:D

2007-11-29 @ 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0