1: a november

1: a November idag= ny månad! :)

Alla säger att november är den trågikaste månaden, det är mörkt, kallt och trist, och jag håller med dem. Men det är en bra månad också, Jag fyller ju år ^^ :) Så på det sättet är den jätte bra, och jag tror Sofie håller med mig, right? :)

Idag var jag i farsta med mammsen, väldigt mysigt :) vi köpte presenter till min syrra (kan inte skriva vad) :) och jag fick en jätte fin långtröja med stor krage och en jätte gullig kofta av mamma :) Sen åkte vi till C och handlade mat, imorgon ska vi baka tårta och göra marchmellows klubbor :) Och så kanske Amanda kommer hit (HOPPAS) Saknar henne (inte träffat henne på en heeeel vecka) :)

Nu ska jag slå in paket :)
Pussar!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0