Upptadering

Ja nu sitter man här, efter en lördag kväll hemma, med jul sånger på högsta volym och med John Blund som kommer och hälsar på snart :P

Ja, vad har gjort på sistonde då, de var ju ändå rätt länge sen man skrev här, ni måste ju upptaderas :)

I torsdags var jag i skolan som vanligt, på idrotten stod Spinning på spel. Det var faktiskt skit kul, men jag Sofie hade inga skor, så det gjorde jäkligt ont när man stod upp :/ men men, det var kul iallafall :) Sen tillbringade man kvällen hos farmor och farfar där kusinen fanns, kom precis lagom till bollipompa, så det blev tv tittande och pepparkakor med kusinen :) Mys Pys :P

Fredagen, mammsen födelsedag :) så dagen började med skönsång av mig och jenny med frukost till mamma. I skolan skrev man klart berättelsen på steg 25, den blev faktiskt skit bra, tycker jag :P blev rätt stolt över mig själv ^^ :P

Efter skolan åkte man till bästisens mammas jobb med systern, vi skulle hämta presenten som vi köpt till mammsen och fastnade där vid pysselbordet. Pysslade med bästisen och systern, ÄLSKAR att pyssla!! Jag och systerystern min betsämde oss för att ta med mammsen till Panduro Hobby och köpa MASSOR med pysselsaker :D presenten var iallafall ett halsband där det stod "mamma till mirakel" på :P glad blev hon :)
Sen bar det mot Sollentuna, till mammas kille :) Tittade på idol finalen, vad tyckte ni, vann rätt person? (kommentera) :) Personligen spelade det inte så stor roll, båda var bra, fast Marie är en bättre sångerska och Amanda är en bättre artist, så det var svårt, men jäkligt jämt var det iallafall  51% eller nåt! :P

Idag så skulle jag åka hem till bästisen, men var tvungen att plugga, sen på kvällen kom Peter hit (mammas kille) Med hans döttrat och hans son, tittade på "lilla mellodifestivalen" eller "junior eurovision song contest" som den kallas :) Sverige kom då 8, det var väl bra? :P

Nu ska man snart gå och lägga sig, imorgon ska jag nog till Farmor och Farfar en snabbis, sen dans avslutning, och sen kör avslutning :) sen blir det PLUGG!!!! :P
Nu ska jag sjunga med lite till dom härliga julsångerna som spelas på datorn sen bar det av mot sängen, till Harry Potter boken som är så grymt bra! :D
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0