Tredje ljuset tänt

Snart dags att tända tredje ljuset!

Nu börjar Shall we dance på kanal 4, så nån gång under den filmen blir det fram med glöggen, pepparkakorna och ädelosten och tända det tjedje ljuset som står på tur i vår vackra ljustake :)

Jag fattar inte att det redan är tredje advent, det var ju nyss första advent! Men man får väl bara gilla läget att tiden går fort och njuta av stunden, eller? Men jag vill ha SNÖ! den måste komma snart, men dom säger att det inte ska komma nåt på julafton i Stockholm, men i dalarna skulle det kanske komma, Och det är ju där jag ska spendera min jul så det är bara att hoppas!!! :)
Nu ska titta på filmen!
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0