Tisdag

Idag var det dags för tisdag igen, och det skulle betyda dans i vanliga fall. Men dansen har slutat nu, så det vart Simning med Sofie istället :P

Idag har jag varit i skolan, började på steg 26 och 27 i svenska, kan bli klar den här veckan tror jag :P Fick svar från Henrik idag om min berättelse, han tyckte den bra med språket och bla bla bla :) Det som kunde ha förbättras var reserchen om en rättegång. jag har ju tagit faktan jag vet från filmer och tv-serier fråm amerika, och det är ju inte samma som en rättegång i Sverige, men ska redovia imorgon och får de hur det går :)

Efter skolan åkte jag och Sofie till simmhallen, kompleterade simningen och bestämmde oss för att börja simma en gång i veckan :P
Nu sitter jag här, måste plugga Matte som ska redovisas imorgon också :) men först ska jag titta på vänner och DH (sesongsavslutning) :(   
Ska gå nu,
Puss ha det bra alla trogna läsare!!!!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0