Söndag

Haha, jag hade vart så duktig och skulle ladda upp bilder på alla bilder som jag sett, men glömde bort det sen :P så här kommer dom :) bara för att jag måste visa dom :)

image36

Nu sitter jag här och kollar på Hajar som Hajar igen, fast på svenska den här gången :) Ska snart få gäster hit, ska bli trevligt  :)

Imorgon är det nyår, altså shit va snabbt tiden har gått, kändes som det var nyss man satt och åt Fondu (eller hur det stavas) i Österrike och var på Patchi tills kl 3 :) Var det verkligen ett helt år sen? :O Ja tydligen! :)
Har fortfarande inte några planer inför imorgon, men kanske följer med hem till min "bror" som ska ha lite främmande, men allt stöter på komplaktioner, men vi får se hur det blir. Nu måste jag gå, gästerna kommer  :)
Puss puss!!!

/ M


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0