Sängen är borta!

Hej på er alla läsare! (som inte är så många) :)

Igår försvann min loftsäng, bara sådär, ett knäpp med fingrarna så var den borta, så skönt. Nu står istället två 90 sängar på varandra, rummet blev så mycket större, är lika chokad varje gång jag går in i mitt rum, tror det kommer bli jätte bra när det är klart :) Det är bara det, att min loftsäng var en 140 säng och nu har jag en 90 säng, eller två som står på varandra, men grejen är den att jag ska göra det till en dubbelsäng när jag har kompisar hemma och så, för om jag gör det till en dubbelsäng varje kväll, så får jag lika litet rum som jag hade innan, och det är ju det jag inte vill ha! :D men men.. det blir nog bra! :)

Är hemma från skolan idag, hann ju inte vila så mycket i helgen precis, så det blir hemma en dag till, kankse orkar gå imorgon. Imorgon är vi lediga halva dagen, eller typ hemstudiedag och sen kl 11.30 ska vi vara på gullmarsplan för att gå på julmarknad, men om jag går imorgon, måste jag troligen vara i skolan halv 9 ändå för att det är friendsavslutning, men vi får se hur jag gör :)

Nu ska jag gå och fixa mig själv lite lunch, kankse hör av mig senare ikväll! :) (jippie ni längtar va!) :)
Puss

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0