Julmarknad

Sitter här, precis vaknat och ska strax gå och göra mig själv lite frukost, men först tänkte jag glädja erdag genom att skriva ett litet inlägg :)

Jag är fortfarande inte riktigt frisk, näsan är fortfarande täppt, men halsen är lite bättre. Jag orkade inte gå upp och gå på friendavslutningen men ska ändå gå till skolan idag, börjar halv 12, då jag ska vara på gullmars för att gå på julmarknad med min lilla klass :) det vill man ju inte missa. Vi vara i gamla stan till ungefär 14.00 och jag ska verkligen ta med mina kompisar till Chokladkoppen så otroligt gott fik som ligger på stortorget! :)

image32


Om ni har missat det så snöar det!!! :) det ligger ett litet vitt täcke på marken, och det är bra, speciellt nu när man ska på julmarknad, kankse kan fålite julkänla i kroppen ändå! :)

Nu måste jag göra lite frukost till mig själv, måste åka snart :)
Pussss

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0