Jullov!

Äntligen jullov! HT 07, aldrig mer! känns så otroligt skönt att vara borta från skolan nu i några veckor och bara ta det lungt (fast måste tyvärr bli lite plugg också) :)

Idag var det jul avsluting som sagt och självklart LOLLOS födelsedag! (GRATTS) <3 :)
Efter betygsutdelningen, rätt nöjd med mina betyg faktiskt, så åkte jag och Sofie hem till henneoch hämta en liten sak och sen till Tyresö C och köpte Mattes (sofies lilla pojkvän) :) present (så fint) :) Sen bar det av mot Vega vid kl 14.00 hem till Fiia där Jenny, Jenny, Fiia och Jessica befann sig. Vi åt jul gröt ocg drack julmust! :) Jätte trevligt och träffa alla igen! Vi satt och pratade, sjöng lite Singstar och fikade lite mera :) Jag och Sofie tog halv 8 bussen till Handens närsjukhus där mamma kom och hämta mig och Sofie fortsatte hemmåt :) Trevlig dag var det!

I Tisdags var vi ju på julmarknad med klassen, faktiskt väldigt trevligt! :) Vi skulle gå av vid t- centralen och gå upp mot kungsträdgården och sen mot gamla stan. Vi som inte ville gå ute vägen gick igenom NK och stannade sen vid NK:s julskytning. ÄLSKAR NK:s julskyltning, inte en riktig jul utan NK:s julskyltning :)
Väl vid kungsträdgården stannade vi och åkte skridskor! :) Hyrde för 20 kr, så jag, Jenny och Sofie plus några av lärarna lekte prinssesor på isen en liten stund, jätte mysigt :)
Sen bar det av mot gamla stan och som jag sa i inlägget innan skulle jag ta med mina kompisar till Chokladkoppen, så jag, Jenny och Sofie satt där i typ en halvtimme, med lärarna vid bordet bredvid och hade allmänt mys :) Sen skulle man möta bästisen i stan, men fick inte för mammsen för jag var fortfarande var sjuk, så det var jätte tråkigt, ville vekligen träffa henn, var länge sen nu! <3

Måste bara berätta om min kväll igår, hade en pysselkväll. Med julmusik på högsta volum bakade jag julgodis, gjorde julkort och små askar som jag sen gav till alla kompisar idag som en litet julklapp! :) Tyckte jag var jättte duktig! :P

Nu orkar jag inte skriva mera, tror jag ska sätta mig framför tv:n med min stickning! :P
Puss på er! och ha ett riktigt bra  jullov!!!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0