Julkalendern

Nu sitter jag här framför datorn, påklädd och väntar på att mammsen ska säga  "kom  nu, nu åker vi" :)

Jag tittar på julkalendern, jag förstår inte, så bra är den inte, fast tjejen är grymt söt :) fast den är bättre än förra året och året innan det :) Men om vi säger tex Mysteriet på greveholm och Pelle svanslös, det är två julkalendrar som har varit jättebra!!! och jag tycker inte dom var bra för att jag var liten, jag skulle tycka dom var bra nu! :) Så vart tappade dom den där braiga röda tråden nånstans. Kan dom inte sända Pelle svanslös eller Mysteriet på greveholm igen? Varför måste dom spela in en ny varje år? :)

Nu ska jag packa simmkläder, ska simma med Sofie efter skolan! :)
Puss!

/ M

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med dig, totalt!
Mysteriet på Greveholm & Pelle ägde..
Åh det var (är) mina favvosar :)

2007-12-12 @ 21:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0