Jag stickar

Jag stickar! :)

Haha nu sitter jag här och stickar på min halsduk! :) den blir nog rätt bra, bästisen hjälpte mig med början :) tror faktiskt dn kan bli väldigt fin :P

Idag har jag pluggat kurs, skulle lämna in EU 4, hade inte ens börjat i morse, så skickad in den nyss :) Hann med en stund i cafeterian också med lite vänner, mys pys :)

Jag har faktiskt inget att skriva idag, vet inte ens varför kag började skriva ett så dåligt inlägg :P Men nu ska jag snart åka till kören, kanske skriver ett roligare inlägg senare :)

Rösta på Julia i fridas attitydsmodel! :) (Josefin, om du läser det här, visst är jag duktig som gör lite reklam) :D
Puss

/ M

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jaa, du är duktig du! :D:D

2007-12-08 @ 19:47:53
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0