Andra advent

Jag älskar advent! älskar kvällarna när man sitter och dricker glögg med russin och mandlar i och tänder ljusen, en efter en!

Idag var det en sån dag, som man får tända andra ljuset av fyra, med Love Actually på, på kanal 5 och glöggen i handen har jag och min familj mysat under kvällen, fast i varje paus har jag varit tvungen att gå till datororn och plugga i 5 min :)

Idag hade jag först dansavslutning och sen kör avslutning :) Båda gick bra och det var trevligt med julfest i kyrkan :) fick verkligen fram den där julstämningen man vill ha nu :)

Nu ska jag faktiskt gå och sova, är skit trött efter helgen :) Jag behövde verkligen plugga i helgen, men blev inte så jätte mycket gjort, skickade in svenskan och skrev tyskan på datorn, men blev bara typ en halv a 4 sida och vet inte om det räcker, men men :)
Puss och godnattfnatt!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0