3 filmer och shopping

Ja, idag har man då hunnit med 3 filmer och en liten shoppingtur :)

Dagen började med att man började läsa lite i Harry Potter, Så Spännande!!! :P Sen när man hörde att det var Lotta på bråkmakagatan på tv:n, blev det bort med boken, gick upp ur sängen och satte sig ner i soffan. Sen satt jag där i en timme, helt besatt :P Barndommens favorit och fortfarande står den högt på listan :)

Sen gjorde man sig iordning och åkte med mammsen till Farsta, efter en meningslös rundtur på H&M, köpte nämligen en nyårs topp på H&M för ett tag sen, men ville ha en storlek större så jag skulle åka dit idag och byta, men den var slut, därför var det ett meningslöst försök :) Men tappra som vi var så åkte man till Sickla, fanns inte där heller. Men konstaterade att den var slut överralt, så böt den mot en annan ballongklänning, så nu är min nyårs outfit klar och är välsigt nöjd också! :P
Men nackdelen är att jag inte har nånstans att vara på nyår!!! Många ska till Elin, vet bara inte om jag får plats, det får inte vara för många, som jag förstår. Men vi får se vad som händer :)

Efter shoppingturen med mammsen så åkte vi hem, och väl hemma satte man på tv:n och fann En galen dag i New York med tvillingarna Olsen i huvudrollerna, faktiskt rätt rolig, fast sett den förut :)

Sen åt man en delikat middag och tittade lite på början av  Lilla Jönssonligan på Kollo, och sen början på Hajar som Hajar, sen satte vi på The holiday, som jag troligen ska se klart :) Det är så sjukt bra den filmen! En typisk söndag mys film :P
Så sammanlagt blev det 5 filmer, men bara 3 hela :) Nu ska jag konsetrera mig lite :)
Pussisar så hörs vi! :)

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0